BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, January 27, 2012

Tak mustahil....tak lama lagi 1malaysia akan diPimpin oleh" Raja Seks"

HA HA HA ADA LAGI....AYYYYYOOO..TAK LAMA LAGI ,TIDAK MUSTAHIL RAJA BURIT,RAJA FITNAH AKAN DIANGKAT MENJADI PIMPINAN TERTINGGI 1MALAYSIA ...kalau masih membiarkan siPembawa Fitnah dan siPenanyang Video Lucah..bermaharajelela....
Datuk T dakwa ada satu lagi video 'lebih dahsyat'
Trio 'Datuk T' yang menayangkan video seks yang mereka dakwa pelakunya adalah ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, hari ini mencabar Anwar membuktikan yang mereka salah atau berdepan dengan satu lagi pendedahan video yang "lebih dahsyat".

datuk t charged 240611 shuib lazimDalam laporan muka depan akhbar harian berbahasa Melayu -Utusan Malaysia - salah seorang anggota Trio 'Datuk T, yang juga bekas bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim (kanan), berkata video baru itu dirakamkan pada 12 dan 13 Januari tahun lalu di Thailand.

‘‘Saya sendiri telah menonton rakaman video ini selepas diberikan oleh Datuk Eskay. Saya percaya Datuk Eskay sedia membuat pendedahan mengenai rakaman video ini di dalam mahkamah jika Anwar bertindak menyaman kami," katanya, merujuk kepada seorang lagi anggota trio Datuk T, Datuk Shazryl Ekay Abdullah.

‘‘Cuba periksa pasportnya di manakah Anwar berada pada ketika itu. Cuba tanya isterinya, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail di mana Anwar pada masa itu,’’ katanya lagi.

Shuib menambah Anwar perlu segera menyaman Trio Datuk T, termasuk bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, jika mana-mana penganalisis forensik antarabangsa boleh membuktikan bahawa pelaku dalam video seks pertama yang didedahkan Mac lalu, adalah bukan Anwar.

Video itu yang mula-mula ditayangkan kepada wartawan, menunjukkan seorang lelaki mirip Anwar melakukan aksi seks dengan seorang wanita.

Anwar telah membuat laporan polis menafikan yang beliau adalah lelaki dalam video itu, manakala trio Datuk T didapati bersalah menayangkan bahan pornografi di khalayak ramai.

2 comments:

Anonymous said...

Kenapa ya kita susah sangat nak percaya kejahatan yang sememangnya benar dilakukan oleh orang yang kita sokong...Pernah tak kita lihat video ceramah berkaitan "Hak Kalimah Allah Untuk Kristian" oleh Ambiga yang mana dalam forum tersebut DSAI turut serta dan siap tepuk tangan. Ini bukan fitnah tapi carilah UTube tersebut pasti kita akan tercengang. Ingatkah lagi kita akan 15 Tuntutan Ambiga yang mengajak kita berdemo BERSIH, hinggakan seluruh umat Islam Melayu mengikutnya. Kalau lupa biar saya siarkan apakah 15 Tuntutan tersebut:

1. Anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.
2. Orang bukan Islam yang memeluk Islam hendaklah diberi kebebasan keluar dari Islam tanpa dikenakan tindakan undang-undang.
3. Kes orang Islam yang keluar dari agamanya hendaklah dikendalikan oleh mahkamah sivil.
4. Perkataan Islam tidak perlu dicatatkan dalam mykad seorang Muslim.
5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki memeluk agama Islam sekiranya ingin berkahwin dengan orang Islam.
6. Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan apa-apa tindakan undang-undang.
7. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk agama Islam tidak patut diberikan hak jagaan anak.
8. Orang-orang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seseorang yang memeluk Islam hendaklah diberi hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya.
9. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadah orang bukan Islam sebagimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.
10. Orang-orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.
11. Bible dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.
12. Pelajaran Agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar disemua sekolah.
13. Program-program berunsur Islam dalam Bahasa Ibunda sesuatu kaum hendaklah dihentikan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam Bahasa Ibunda masing-masing.
14. Orang-orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.
15. Sepatutnya Islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia termasuk dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

Renunglah semula Isu ini dan tanyalah kepada Tokoh Agama spt Tuan Guru Nik Aziz dan Haji Hadi. Wallahuaklam.

bijan said...

lu orang kalut sgt..ambiga hina Islam..apa cerita bini Pimpinan teritnggi 1Malaysia..setiap hari menghina Islam(kalau engkar dengan Arahan tuntutan Islam..samalah dengan menghina ada betul ke)..apasal tak nampak...pasal nak tanya Nik aziz atau Hj hadi..siapa dia orang ini..hanya Pimpinan Parti pembangkan..lu tanya Pimpinan Parti Pemerentah,,...tutup aurat itu wajib ke..hina Perempuan Islam tak mau salam dengan lelaki asing haram ke tak..?lu tanya sama lu punya Pimpinan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails