BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, November 30, 2010

nak tunggu sampai gini baru nak bertindak...!


Pokok hadapan dengan pejabat Penghulu Matang dan disebelah nya ada Tabika..takkan nak tunggu pokok rebah atas mana-mana pelajar..baru sibuk sibuk nak tebang...laporan dan aduan kebelbagi jabatan sudah dibuat oleh penduduk..tambahan lagi pejabat Penghulu Matang berhadapan...sampai sekarang tiada sebarang tindakan...
2.sebuah lagi pokok dalam keadaan cukup bahaya dihapan sekolah agama rumah awam simpang...itu pun nak kena tunggu rebah atas mana-mana budak ..baru nak ambil tindakan...gitulah nasib rakyat berkerajaan UMNOBN(gambarnya dah hilang..tapi pokoknya masih disitu)

Sujud dakap jenazah suami

hmetro.com.my

PILU...Hayati mengiringi jenazah suaminya ke HKL untuk dibedah siasat. Gambar kecil, Helmi.
PILU...Hayati mengiringi jenazah suaminya ke HKL untuk dibedah siasat. Gambar kecil, Helmi.
ALIH...kakitangan DBKL mengalihkan tunggul pokok yang tumbang.
ALIH...kakitangan DBKL mengalihkan tunggul pokok yang tumbang.

KUALA LUMPUR: Hanya deraian air mata pilu dapat menggambarkan kesedihan seorang isteri ketika mencium mayat suaminya yang berlumuran darah akibat dihempap tunggul pokok tumbang secara tiba-tiba berhampiran Hutan Simpan Bukit Nanas, di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 8.30 pagi itu, Hayati Husin, 30-an hanya mampu bersujud sambil mendakap kepala suaminya yang ditimpa batang pokok sebesar dua pemeluk.


Sumber polis trafik berkata, kemalangan ngeri itu berlaku apabila Mohd Helmi Hussin, 37, sedang menunggang motosikal bersendirian arah Jalan Raja Chulan, di sini.

Menurutnya, sebatang tunggul pokok setinggi kira-kira 10 meter tiba-tiba tumbang lalu menimpa mangsa yang dipercayai tidak sempat mengelak.


“Difahamkan, mangsa baru saja menghantar isterinya Hayati yang bekerja di sebuah bank tidak jauh dari lokasi kejadian sebelum menaiki motosikal untuk ke tempat kerjanya di sebuah bank berhampiran Jalan Raja Chulan, di sini.


“Namun, selepas beberapa minit menghantar isterinya, mangsa dihempap tunggul pokok yang rebah menyilang di jalan berkenaan. Kejadian itu menyebabkan kepala dan tubuh mangsa cedera parah dan dia mati di lokasi kejadian,” katanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails