BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, December 21, 2011

MCA tidor lagi ke...?

DULU MEMANG SEMUA PERCUMA SEBAB HARTA RAKYAT DISANGKA HARTA EMAK PAK KOORANG...KALAU TAK MAMPU NAK BAYAR SEWA.KENAPA DOK SIBUK NAK BUAT PROGRAM..KONON UNTUK MASYARAKAT..DEYYY MCA LU ORANG LAGI BAIK MASUK BILIK TONTON VIDEO BOSS KOORANG ADAJUGA STIM NYA...KASI KACAU DAUN AJE...MELALAK TAK TENTU PASAL...

Dulu dewan percuma kini kena bayar RM760


INILAH Dewan Seri Setia di Sungai Way Petaling Jaya yang didakwa mengenakan sewa terlalu mahal.


PETALING JAYA – Penduduk membantah tindakan Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) yang didakwa mengenakan kadar sewa terlalu tinggi bagi orang ramai menggunakan Dewan Seri Setia di Sungai Way di sini.
Pegawai Penyelaras MCA di Dewan Undangan Negeri Kampung Tunku, Kelvin Chong berkata, caj yang dikenakan sebanyak RM760 sehari itu dianggap terlalu tinggi
“Bayangkan, kami menggunakan dewan itu untuk aktiviti-aktiviti kemasyarakatan selama enam jam sahaja tetapi kadar sewa yang dikenakan begitu mahal,” katanya pada sidang akhbar di sini baru-baru ini.
Menurut Kelvin lagi, pihaknya tidak kisah untuk membayar sewa seperti yang diarahkan MBPJ, namun ia perlu ditetapkan pada kadar yang berpatutan.
“Jika untuk aktiviti bersama masyarakat pun mereka nak ambil kesempatan, kami menganggap itu tiada sifat timbang rasa.
“Lagi pun, sebelum ini, dewan tersebut digunakan secara percuma untuk kegunaan aktiviti masyarakat tetapi selepas kerajaan negeri bertukar, kami kena sewa pula,” katanya.

1 comment:

Anonymous said...

Oi MCA bangang???? Kita olang PAS mau sewa itu dewan di negeri yang diperintah oleh BN pun tak kasi.Lu senang-senang mau free maaaa.Pi mampus la lu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails