BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, September 26, 2009

Bukit Gantang....Khir Toyo...isu selcat.


anak toyo

ini lagi seekor dari kg nelayan

Tidak perlu..ahli-hli PR khasnya ahli pas terlalu ghairah mengentam Pas Negeri dan Hassan Ali,,jangan terperangkap dengan taktik BN untuk memecahbelahkan Pakatan Rakyat.
*Seharusnya mereka-mereka ini dan juga para bloggers mendesak pimpinan Bn khasnya mantan MB anak toyo memberi penjelasaan bagaimana kebanyakkan peruntukkan yang dikhuskan untuk kegunaan setahun di habiskan dalam masa kurang 3 bulan selepas diumukan PRU,sedangkan perkara sedemikian tidak terjadi sebelum ini ..pada tahun-tahun sebelum PRU.

nampak sangat dalam kenyataan media anak toyo beliau selalu melibatkan yang DAP mempergunakan kuasa atau mahu menjadi hero dengan manipulasikan SELCAT.Ini isu yang selalu dibawa Bn dan anak toyo.kenapa?

jangan biarkan diri anda penyokong PR dan para bloggers menyimbah petrol kedalam api yang sedang membara

Lau yang juga Setiausaha DAP Selangor berkata, daripada terus mengaut di dalam air keruh, adalah lebih baik untuk Khir menjelaskan bagaimana beliau sebagai Menteri Besar pada masa itu membenarkan perkara itu terus berlaku.

"Kalaulah beliau yang benar-benar ikhlas dalam mempertahankan pegawai-pegawai kerajaan, maka saya menyeru kepada beliau agar tampil ke hadapan dan menjawab segala persoalan yang
timbul", katanya.-


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails