BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, November 22, 2009

Ada POLIS baik dan ada POLIS Jahat.

Pasukan Khas Polis Bagi Pastikan Siasatan Tidak Berat Sebelah


ALOR SETAR, 22 Nov (Bernama) -- Pasukan khas dari Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Kedah yang ditubuhkan untuk menyiasat insiden amuk di Guar Sanji, Perlis 15 Nov lepas bertujuan memastikan tidak ada unsur berat sebelah dalam siasatan kes itu.

Ketua Polis Kedah Datuk Syed Ismail Syed Azizan berkata pasukan yang ditubuhkan itu akan menyiasat kejadian terbabit daripada setiap aspek.

*"Pasukan ini terdiri daripada pegawai-pegawai saya dan mereka akan menjalankan siasatan supaya tidak ada unsur berat sebelah.

*"Kalau Polis Perlis yang jalankan siasatan, mungkin akan dipertikai...jadi inilah keputusan terbaik yang diambil oleh PDRM (Polis Diraja Malaysia)," katanya kepada pemberita selepas merasmikan majlis penutup belia bersama PDRM mencegah jenayah di sini pada hari Ahad.

kalau ketua Polis pun beranggapan macam ini..apa nak dikato...pada rakyat.

selanjutnya baca disini
sumber:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails