BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, February 7, 2010

sumbangan YB Nizar..pada yang Perlu..



07/02/10.YB DS Nizar diwakili YDP PaS Kawasan Bkt gntg Ust Nordin Jaafar bersama YB Tai seng eng telah menyampaikan sumbangan pada yang Kurang Upaya sempena Tahun Baru Cina tidak lama lagi.
Beras,gula dan barangan keperluaan harian bersama Ang Paw telah disumbangkan masing-masing dari PAS dan PKR kepada 30 orang kurang kemampuan dengan harapan sedikit sumbangan dari PR akan dapat mengurangkan Kos Beban hidup yang semakin tinggi buat masa ini.
sementera itu Program seumpama ini akan diadakan khusus untuk DUN Trong pada 12 hb feb dimana seramai 41 orang kurang kemampuan akan disumbangkan oleh YB DS Nizar bersama Pas Kawasan Bkt Gantang. di Pusat Khidmat Ahli Parlimen Sg Kerang,tambah Ust Nordin.


Ust Nordin bersama YB Tai..turut bersama wakil DAP sdr chua tiong sang.

warga tua tidak dilupakan...Muslimat cawangan turut bersama dalam Program..

selepas program sumbangan..Ust nordin dan YB Tai hadiri Program gotong royong anjuran penduduk matang gelugor bersama Pusat Khidmat Ahli Parlimen,menambak batu untuk menutup lopak-lopak dijalan kampung


aiii....pegang cangkul aje atau mmg sunguh sungguh ust...peluh dah ke..? he he

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails