BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, June 29, 2010

Ceramah Taman Damai...


Semalam di Taman Damai,Simpang satu program ceramah telah diadakan.Ceramah ini dianjurkan oleh PAS kawsan Bukit Gantang bersama-sama dengan DPP Perak.Isi-isi ceramah adalah mengenai hal-hal semasa termasuklah lesen judi bola yang telah ditarik oleh kerajaan juga mengenai perihal 40 orang ulama yang telah menyertai UMNO.Penceramah jemputan khas adalah Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang(Presiden PAS).

kerana letih nak nulis..ana
copy terus dari:Adun Gunung Semanggol..

1 comment:

Media Cyber said...

woot! nak buat fitnah ke???! Setahu saya la kan, tempat yg Najib jumpa aritu mana ada eskelator?? Saya pernah masuk bangunan tu, nama Menara Dato' Onn ke apa. Najib jumpa di lobi Menara, kat situ mmg xde eskelator

Kat Pwtc ada eskelator, tapi tu yg nak ke Dewan Merdeka yg slalu wat PAU tu adala 100 meter drpd lobi tu, tapi nak gi lobi MDO tak guna eskelator, ada tangga n lif aje!

naik eskalator dari the mall tiba2 je dah ada dalam pwtc, nak masuk ke kafe merdeka tu ada automatic gate mcm nak naik lrt tu...takkan tak sadau lagi...kecualila shahidan kasim pakai ilmu pukau...takkan ulama leh kena pukau.

cuba buat cerita yang lebih logik skit. kata je ada perempuan muda suruh jahit bantal, then suruh ikut tapi dengan syarat tutup mata dan perempuan tu pimpinkan. siap nyanyi dan disuruh lompat sana sini, naik turun sehingga tiba2 sampai ke bangunan pwtc tu. apalah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails