BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, June 27, 2010

GEMPAR..KATAK BERUBAH MENJADI LEMBU..

katak dan Lembu kesamaan nya dua-dua takberakai...ahh ahha hha agg sendiri mengaku..jadi Lembu..layak disembelih aje...

Ibrahim: Saya bangga dilabel KJ ‘jaguh kampung’

June 26, 2010
Datuk Ibrahim Ali bangga dengan label jaguh politik kampung. — Gambar oleh Choo Choy May
KUALA LUMPUR, 26 Jun — Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali sekali lagi mempertikaikan kepimpinan Khairy Jamaluddin dengan berkata, beliau sebenarnya “bangga dengan label jaguh politik kampung” yang diberikan oleh ketua Pemuda Umno itu berhubung isu membela ketua Pemuda MCA dalam isu biasiswa.

“Saya bangga kerana dipanggil jaguh kampung... sekurang-kurangnya saya dekat dengan rakyat, bermakna (saya) barang ‘asli’.

“Sebab itu, saya boleh menghayati perjuangan nenek-moyang dan kasih pada bangsa begitu tebal serta memahami sejarah,” kata Ibrahim dalam respons balas kepada kenyataan Khairy semalam, yang menyifatkannya sebagai jaguh kampung kerana mendesaknya meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen Rembau.

“Saya adalah seorang jaguh kampung macam lembu jantan berani berjuang... apa yang datang di depan saya, saya akan lawan habis,” kata Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini.

seterusnya.........

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails