BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, June 3, 2010

pening dibuat nya..

waaa rasa pihak yg terlibat secara langsung dan tidak langsung semakin pening kepala sampai menjadi kelapa..sat ada itu sat ada ini..dah jadi sat sat ada sat sat takde...sekarang persoalan nya SAMADA PIHAK YANG MENCIPTA ISU INI MAHU ATAU TIDAK ANWAR DIPENJARAKAN..itu sahaja isu utamanya..kalau pihak yg terbabit merasakkan ANWAR semakin menjadi pencabar kepada mereka..dia akan dipenjarakan.dan sebaliknya kalau mereka rasa tiada apa yang perlu dirisaukan dgn kehadiran ANWAR....diakan bebas..itu sahaja..
saifoool dah memang pada nama pun dia foool..bagi aje duit boleh tutup kes..kalau pihak-pihak yg terbabit mahukan....


Doktor HKL: Tiada koyak tapi ada tembusan

Perbicaraan liwat II yang membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi diadakan secara tertutup hari ini.

Bagaimanapun kali ini, ia hanya untuk selama kira-kira 13 minit untuk membolehkan peguam Karpal Singh memeriksa balas saksi utama, Mohd Saiful Bukhari Azlan, sebelum orang ramai, termasuk wartawan dibenarkan semula ke galeri awam.

Ia bersambung dengan saksi kedua, pakar bedah Hospital Kuala Lumpur, Dr Mohd Razali Ibrahim dipanggil memberi keterangan.

Dua lagi doktor yang juga bakal memberikan keterangan ialah pakar rawatan kecemasan Dr Khairul Nizam Hassan, dan pakar patologi forensik Dr Siew Sheue Feng.

Pakar forensik Australia, Prof Madya David Lawrence Noel Wells dari Melbourne, yang dilantik oleh pasukan Anwar, juga hadir di mahkamah hari ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails