BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, October 7, 2010

akhirnya AH yang sah berjaya dihasilkan...!

Mufti sanasini bakal dijemput utk membacakan doa selamat dan halalkan status..Emmm bila budak ini besar nanti akan dicemuh kalian..kerana kerja-kerja banggang kalian le..dia bakal dilabelkan "ANAK HARAMSAH"..akan dia menyumpah kalian wahai pimpinan banggang yang bakal menjatuhkan Imej siAnak dikemudian hari..

Sekolah Harapan sambut kelahiran bayi pertama

October 06, 2010

JASIN, 6 Okt – Sekolah Harapan yang menempatkan remaja hamil di sini menyambut kelahiran bayi pertama – lelaki seberat 3.6 kilogramme.

Bayi itu dilahirkan pada pukul 8 pagi, Isnin lepas di Hospital Jasin, kata Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam yang mencetuskan idea penubuhan sekolah itu.

“Saya difahamkan bayi tersebut akan diambil oleh keluarga kepada remaja perempuan itu,” katanya kepada pemberita hari ini.

Mohd Ali berkata di samping memberi perlindungan kepada remaja hamil, penubuhan sekolah itu juga dapat mengelakkan kes pembuangan bayi.

Sekolah itu mula dibuka pada 17 September lepas, kini menempatkan sembilan lagi remaja yang sedang hamil.

Sekolah berasrama itu dikendalikan Majlis Agama Islam Melaka. – Bernama

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails