BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, October 23, 2010

Benggong warisan Banggang..siapa nak kenal,,>?

hi hi hi..puteri mabuk TAPAI.....boleh dikata umno berjuang islam sederhana..dan tuduh pas ikut stail depa..ha ha ha..kena bagi tau zunar..boleh masuk dlm buku dia..lawak puteri benggong....

Wakil Puteri: PAS tiru wasatiah Umno
Perubahan dalam Umno telah pun bermula, malah ditiru oleh parti lawan PAS, kata wakil pergerakan puteri yang menyokong usul agama dan pendidikan di perhimpunan agung Umno hari ini.

Idamoerni Zakaria berkata langkah itu dilihat apabila PAS sudah pun mula memperjuangkan Islam secara wasatiah (sederhana) seperti Umno.

Katanya, PAS sebelum ini sanggup "mengkafirkan" Umno kerana berkerjasama dengan parti MCA dan MIC, tetapi PAS sendiri kini bekerjasama dengan DAP.

"Pas mula tiru Umno lebih bersederhana dalam memperjuangkan Islam dan lebih terbuka dalam memperjuangkan kaum lain," kata Idamoerni.

Tambahnya, tidak ada pemimpin pembangkang yang berdiri di pentas antarabangsa untuk mempertahankan Islam selain pemimpin Umno.

2 comments:

Anonymous said...

Jangan menidakkan apa yang pernag PAS katakan.Betullah tu...Rakyat masih ingat lagi"Masihkah kau ingat"

bijan said...

masih ku ingat.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails