BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, October 2, 2010

CALON TERBAIK...apa definisi UMNO..kalau CALON TERBAIK..?

Barisan Nasional pilih calon terbaik di Galas - PM

PUTRAJAYA 1 Okt. - Barisan Nasional (BN) akan meletakkan calon terbaik untuk mengemudi cabaran parti itu pada pilihan kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, Kelantan.

Perdana Menteri yang juga Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, setakat ini beliau tidak mahu membayangkan individu tertentu tetapi masih menunggu senarai calon yang sesuai.

''Yang semua telah tahu kita sudah putuskan melantik Tengku Razaleigh Hamzah (Ketua UMNO Bahagian Gua Musang) sebagai Pengarah Pilihan Raya UMNO dan BN di Galas, yang bersedia dan komited untuk bekerja keras dalam memastikan BN menang.

''Justeru, saya masih menunggu senarai cadangan calon yang sesuai," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas melawat pameran Pertandingan Reka Bentuk Hospital Kerajaan di Kementerian Kewangan di sini hari ini.

Semalam, Pemuda UMNO Kelantan mencadangkan Tengku Razaleigh yang juga Ahli Parlimen Gua Musang sebagai calon BN bagi kerusi pilihan raya kecil Galas.

Menurut ketuanya, Anuar Safian, pihaknya yakin kewibawaan dan kepimpinan Tengku Razaleigh di Gua Musang satu kelebihan bagi BN merampas kembali kerusi berkenaan daripada Pas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails