BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, August 26, 2010

DARI BLOG UMNO BENGGONG...

cina berucap tak boleh tapi bina masjid boleh...namakan satu masjid yang takkena air tangan cina..apasalah kalau diberucap sebelum atau selepas terawikh..takut tinggal terawikh saja ke soal UMNO di selangor..soal kena ada tauliah kalau nak mengajar ada lahle ajaran sesat dari UMNO sendiri..Teo ini menagajr atau pun berucap baghlal..tidak ada apa penghinaan pun kepada islam cuma tamparan kepada UMNOBN...sebab UMNOBN hanya nampak DAP sebagai cina..MCA atau pun GERAKAN taknampak macam cina.ke..wahai UMNO BODO PIANG..?

DAP BIADAP CEMARKAN RUMAH IBADAT MELAYU ISLAM DEMI KAUT KEUNTUNGAN POLITIK


Kafir DAP tak bertauliah boleh pulak berucap dalam Masjid?


Masjid Nurul Ehsan, Kg Medan Selangor menolak kunjungan PM untuk berbuka bersama rakyat.

Sebelum itu timbul masaalah kerana kesilapan surat menggunakan letterhead UMNO. Akhirnya Khalid dan Hasan Ali masuk campur dan minta JPM hantar surat. Syarat ditetapkan adalah hanya Imam dan PM saja boleh berucap.

Ini berucap bukan ajar ugama atau beri khutbah perlu tauliah. Noh Omar dll tak boleh berucap. Konon nak balas UMNO yang timbulkan isu mempolitikkan masjid. Baca teguran terhadap kedua-dua berkenaan kisah ini di ABITW sini.

Dalam PAS tahan 'orang UMNO' berucap, DAP dibenarkan tazkirah?

DAP Bagi Tazkirah Dalam Surau

22 Ogos 2010, Teo Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang) telah masuk untuk berceramah dan menyampaikan sumbangan kepada ahli-ahli PAS di Surau Al-Huda Kajang Sentral.

Bukan sekadar masuk ke dalam surau, malah Teo pergi ke barisan saf pertama untuk berceramah kepada orang Islam di dalam surau.

Pada waktu tersebut, jam 9.33 malam. Ini bermakna, sama adaTeoh memberikan tazkirah selepas selesai solat terawih atau antara solat terawih.

Ini satu penghinaan kepada umat Islam. Apakah sampai tiada langsung wakil rakyat Islam untuk dijemput ke surau tersebut? Apakah tiada tempat lain untuk menyampaikan sumbangan dan ucapan hingga terdesak membawa masuk DAP memijak sejadah di saf pertama untuk memberi tazkirah?

Baca seterusnya di Angin Perubahan
Mungkin ada bersikap UMNO tidak berubah yang buat rakyat dan orang ramai mahu ajar dan lepas geram.

Tapi awas kita dengan helah DAP ....

Mereka mendekati dan mengambil hati orang Melayu untuk dapatkan undi dan kuasa. Bila dah dapat kuasa macam di Pulau Pinang, Singapura, Perak, dan Selangor, apa dah jadi?

Jangan nafikan, Melayu dan India dilayan macam binatang!

Mereka tidak peduli. Kita komplen dia reka macam seplain.

TULISAN - UNSPINNERS

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails