BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, September 13, 2010

JASA PENGSUNG TILAM AKAN TERUS DIINGATI....

TENGOK MUSA TERINGAT TILAM..SEBUT MUSA TERKENANG MUSA DIPALIT AIR MANI..hihi hih hihi

Jasa Musa akan terus diingati


MUSA (duduk belakang) memberikan tabik hormat semasa menaiki kenderaan istiadat pada majlis perpisahan sempena persaraan beliau di Pulapol, Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR - Sekali pandang raut wajahnya, mereka yang tidak mengenalinya mungkin beranggapan beliau tegas dan sukar didampingi.

Namun, siapa sangka di sebalik raut wajah itu, beliau sebenarnya seorang yang mesra dan cukup ramah.

Itulah gambaran yang boleh dibuat terhadap sikap pemimpin tertinggi Polis Diraja Malaysia (PDRM), Tan Sri Musa Hassan (gambar) yang bakal menamatkan tempoh perkhidmatan hari ini selepas memegang jawatan itu lebih empat tahun sejak 12 September 2006.

Selepas lebih 41 tahun berkhidmat dalam bidang kepolisan dan memerah keringat membanteras jenayah demi keamanan negara, Musa, 58, akhirnya boleh 'menyimpan' baju seragam birunya dan berbangga dengan sumbangan yang telah ditaburkan dalam PDRM.

Semalam, satu perbarisan perpisahan sempena persaraan beliau diadakan di Pusat Latihan Polis (Pulapol) di sini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails