BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, September 18, 2010

Kemalangan Maut..2 sekeluarga Terbunuh...

Mr Low Chong San,kehilangan 2 Ahli keluarga sekaligus akibat terlibat dalam kemalangan maut Pada 16hb sep sekitar jam 10mlm dihadapan JPJ Taiping.

Keadaan Jalan yang gelap,walau terdapatPejabat JPJ tiada Lampu jalan yang mencukupi dan pembahagi Jalan yang membengkok akibatkan sebuah Lori merempuh pembahagi Jalan dan seterusnya merempuh kereta Mywi yang dipandu oleh anak Mr Low,yang dinaiki oleh 3 orang... ,anak,adik dan sepupu Mr low.
Anak dan adik Mr low meninggal ditempat kejadian manakala sepupu beliau cedera Parah dan masih dirawat hospital KPJ diIpoh.

sudah berpuluh kemalangan melibatkan Pembahagi Jalan itu tetapi sehingga sekarang tiada apa-apa tindakan oleh mana-mana pihak mau pun dari TNB untuk memasang Lampu Jalan di hadapan pembahagi jalan itu.

Ada rungutan rungutan dari kwn-kwn..bila perkara ini dirujuk kepada pihak-pihak berwajib..Tiada duit untuk menaggung Kos naik taraf jalan atau pun Pembahagi Jalan itu..

haaaiiiiya....?????1MALAYSIA MAAAAA

anak.. Mr Low Chong San..seorang Jurutera ..baru 3 tahun balik dari UK dan bekerja diKilang Ayah beliau di Simpang Halt.Meninggal ditempat kejadian


YB DS Nizar ..meluangkan masa ziarah keluarga Mr Low.


DS Nizar , Ust Nordin...bersama Mr Low dan ahli keluarga.

Pembahagi Jalan MAUT..tiada lampu dan membengkok..

Jalan dihadapan nampak clear elok..silap sikit diperangkap Pembahagi Jalan Maut..betul-betul bermula dihadapan pintu Pagar Besar JPJ.Taiping

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails