BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, September 8, 2010

POLIS.....PERCAYA..POLIS..ADA PENUNJUK...atlas tunjuk jari aje..?

Polis percaya jutawan kosmetik masih selamat




SHAH ALAM - Polis percaya Datuk Sosilawati Lawiya yang dilaporkan hilang bersama tiga lelaki pada 30 Ogos lalu berada dalam keadaan selamat.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan (gambar) berkata, hasil pemeriksaan ke atas dua buah kereta yang dijumpai di Subang Jaya dekat sini malam kelmarin tidak menemui sebarang unsur mencurigakan.

"Kita sudah temui kereta mangsa dan setakat ini tiada tanda-tanda mencurigakan," katanya pada sidang akhbar selepas menghadiri Perbarisan dan Perjumpaan Polis Selangor sempena persaraan beliau di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor di sini semalam.

Musa memberitahu, pihaknya juga yakin dapat menemui keempat-empat mereka yang hilang berdasarkan maklumat-maklumat tertentu yang sudah diperoleh.

Ditanya sama ada mangsa diculik atau sebaliknya, Musa menjelaskan kemungkinan itu masih disiasat.

Menurut Musa, pihaknya sedang mencari individu yang dipercayai berjumpa jutawan kosmetik tersebut atas urusan jual beli hartanah sebelum mangsa dilaporkan hilang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails