BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, March 24, 2011

HA HA HA Ayat ayat ..cantik disusun.....

Takut Keselamatan/Bimbang/Tidak Selamat/Kekecohan/Terancam dan macam-macam adaaaaaa....mengalahkan Astro Berbayar..hi hi hi h i.dunia dunia..

Simpan telefon bimbit mendiang

KUALA LUMPUR – Seorang pegawai penyiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) semalam memberitahu Suruhanjaya Siasatan Kematian Teoh Beng Hock bahawa beliau terpaksa menyimpan telefon bimbit milik mendiang dan tidak menyerahkannya kepada polis berikutan berlaku kekecohan di bangunan Plaza Masalam pada ketika itu.

Mohd. Anuar Ismail berkata, beliau gagal berbuat demikian kerana bimbang keselamatannya terancam.

“Saya takut untuk turun kerana ramai orang awam dan wartawan. Ada di antara mereka membawa sepanduk yang tertera ‘SPRM Pembunuh Rakyat Malaysia’ sehingga jeritan dan laungan mereka boleh didengari di pejabat SPRM di tingkat 14 bangunan itu,” kata saksi ke-23 suruhanjaya siasatan itu.

Ketika disoal bekas Hakim Mahkamah Rayuan, Datuk T. Selventhiranathan mengapa perlu takut sedangkan ramai anggota polis mengawal keadaan ketika itu, Mohd. Anuar berkata: “Saya rasa tidak selamat kerana ketika itu demonstration was beyond control (demonstrasi di luar kawalan).

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails