BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, March 28, 2011

Rakyat semakin memahami..balaci mana yang rela menjadi Kuda tunggang UMNOBN..

ADA SESIAPA LAGI YANG MASIH TAK FAHAM DAN KENAL....KENALI MANUSIA YANG MERELAKAN DIRI MEREKA DIPERKUDAKAN UMNOBN..MEREKA LAH KUDA KAYU SEBENAR DIBUMI 1MALAYSIA..

Teruskan siasatan secara professional..
SPRM geledah pejabat ahli majlis MBSA
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini menggeledah pejabat ahli perniagaan Ang Leng Kiat, yang juga ahli majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA).

NONEAng ketika dihubungi Malaysiakini, berkata enam anggota SPRM dari ibu pejabat Putrajaya tiba di pejabatnya sekitar jam 10 pagi tanpa sebarang makluman dan mula mengambil beberapa dokumen.

“Mereka berkata sedang menjalankan pemeriksaan rambang ke atas saya dan syarikat saya. Mereka tidak beritahu apa-apa mengenai MBSA,” kata Ang.

Ang terbabit dengan perniagaan dalam industri perkapalan dan katanya pegawai SPRM berkenaan mahu memeriksa fail peribadinya.

"Saya kata teruskan.”

Menurut Ang yang juga ahli jawatankuasa eksekutif DAP Selangor, beliau sedia bekerjasama dengan SPRM dan tidak mempunyai apa-apa yang mahu disembunyikan.

Sehingga jam 2.30 petang tadi, anggota SPRM masih di pejabat ahli majlis itu dengan menyelak beberapa fail dan rekod pejabat.

NONE"Saya tidak takut dengan semua ini, saya ada peguam yang bersiap sedia. Saya juga sudah biasa dengan perkara seperti ini,” kata Ang.

Ditanya sama ada pegawai SPRM yang menjalankan tugas itu menunaikan tanggungjawab mereka secara berhemah dan profesional, Ang berkata: “Mereka hanya jalankan tugas. Mereka amat profesional.”

"Saya tidak peduli jika mereka mahu mengambil apa-apa asalkan mereka menandatangani borang mengenai apa yang diambil,” kata ahli majlis itu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails