BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, March 29, 2011

Mimpi tidur senja atau...mimpi tidur berdiri siarman ini..

kalau kata SAIFOOL yang melamarnya ada juga kebenaran...ini pakatan..muka macam zul katak nordin pun pakatan tak teringin ini muka macam arman..apa hebatnya..?





Saya juga dilamar Pakatan, kata bekas Ketua Wira Perkasa

March 29, 2011

KUALA LUMPUR, 29 Mac — Selain menerima tawaran beberapa pertubuhan bukan kerajaan, bekas Ketua Wira Perkasa Arman Azha Abu Hanifah berkata, beliau turut menerima pelawaan parti-parti politik termasuk Pakatan Rakyat.

Beliau bagaimanapun berkata masih belum membuat sebarang keputusan mengenai perkara itu.

Malah beliau enggan memberitahu bila menerima tawaran komponen Pakatan Rakyat.

Malam tadi, Arman Azha turut berada di Stadium Melawati, Shah Alam untuk mendengar ceramah yang disampaikan oleh kepimpinan Pakatan Rakyat termasuk Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Lim Kit Siang.

Ketua Penerangan Pemuda Umno Petaling Jaya Utara itu berkata, beliau mengikuti program semalam hanya untuk mendengar dan mengetahui isu-isu yang disampaikan pemimpin Pakatan Rakyat.

“Buat masa ini ada beberapa pihak parti politik daripada kedua-dua belah pihak datang melamar saya... saya hanya akan buat keputusan apabila melihat prinsip yang saya bawa ini benar-benar diiltizamkan oleh parti-parti itu kerana hari ini kita lihat ia masih sama-sama lagi.

“Sampai saat ini saya belum memberi kata putus parti mana saya akan ikut berjuang. Kena lihat dulu parti mana yang benar-benar membawa prinsip agama, bangsa dan negara,” kata beliau pada sidang media mengumumkan keputusan melepaskan jawatan itu bagi memberi peluang kepada kepimpinan baru.

Tegas, Arman Azha, beliau akan menyertai parti politik yang mampu memperjuangkan dan memartabatkan agama, bangsa dan negara.

“Mana ada parti politik yang benar-benar memartabatkan agenda agama Islam, bangsa Melayu dan tanah air, tidak semestinya kita memperjuangkan bangsa Melayu kita kena menolak bangsa lain.

“Sebenarnya apabila kita memperjuangkan hak-hak kaum Melayu dan Bumiputera kepentingan kaum lain turut diambil kira, akhirnya kita mahukan negara yang muhibah dan perpaduan,” katanya.

Jelas beliau, keputusan meletakkan jawatan itu dibuat atas dasar prinsip kerana Perkasa yang diterajui Datuk Ibrahim Ali tidak mempunyai keupayaan politik dalam perjuangan.

Arman Azha juga berkata, keputusan meletakkan jawatan itu telah dibuat secara matang sejak beberapa bulan lalu.

“Kalau saya gila jawatan, saya tidak akan letak jawatan,” katanya.

Arman Azha secara rasmi hari ini meletakkan jawatan selaku Ketua Wira Perkasa berkuat kuasa serta-merta.

Pengumuman itu dibuat petang ini.

Selain Arman Azha, Ketua Wiranita Raihan Sulaiman Palestine juga memutuskan untuk meletakkan jawatan beliau bulan lalu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails