BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, March 27, 2011

Kita lihat nanti apa tindakan.GERAK GEMPUR..


jIKA ditakdirkan berlaku diBumi Malaysia..apakah tindakan GG..ini..agaknya nak bongkar apa nanti mereka ini!sewaktu rakyatnya sibuk menyelamatkan diri dari Gempa Bumi..waaaa agak mesti siGG sibuk menyebarkan isu Maya Current dangan ketuanya atau..isu Bini Bigg dengan artis di PD..ha ha ha ..

Titik gempa hampiri Malaysia



KUALA LUMPUR – Kekerapan kejadian gempa bumi sejak beberapa tahun kebelakangan ini dipercayai mengakibatkan kedudukan titik gempa di Sumatera, Indonesia beralih dan semakin menghampiri Malaysia.

Pakar geologi, Profesor Madya Datuk Dr. Mohamad Ali Hasan berkata, beliau tidak menolak kemungkinan itu kerana titik gempa biasanya akan mengalami pergerakan sebanyak satu sentimeter setahun jika gempa bumi kerap berlaku di sesebuah kawasan.

Beliau berkata, hakikat tersebut terbukti apabila penduduk negara kini semakin kerap merasai kesan gegaran gempa bumi yang berlaku di negara-negara sekitar rantau ini berbanding sebelum ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails