BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, September 18, 2011

Program Program yang mengemukkan..

semalam sabtu"17hb sept..bersama Ust Idris & DSNizar
  • taman damai.kenduri aqiqah selepas itu(ust Idris)
  • kenduri kahwin diKg Pak Darus(Ust Idris)
  • selepas itu Jamuan Dun Kuala Sepetang(DSN& Ust Idris)
  • maghrib di surau air Puteh
  • jam9 mlm surau taman simpang
Program yang disebut kat atas semua saya sebagai pengiring YB DSN dan Ust Idris saja..selalunya Pengiring yang teruk dibelasah..belasah diperut le maksudnya..
Dari Tman Damai bersama Ust Idris..kena nasi sup Tulang dan kambing Kurma(aqiqah)..aduh aduh..sengkak..selepas itu bergerak ke Kg Pak Darus kenduri kahwin...biasale..kalau nak cuba cuba celup jari pun ...nasi 1/2 pinggan masuk juga ..dahle ada lagi kueh rai dijamu sama..aduuh..selepas itu rehat sat saja...terus ke Jamuan Mtd PAS Dun Kuala sepetang..amat mencabar diri ku dan perut ku..pada mulanya control dan kawal habis habisan..tapi sekali nampak Laksa..purrrrrrrt...semangkuk disambung dgn mee goreng ditambah kuah Laksa..foooh best giler...over dos lagi...balik ke ofis rehat..sekejab aje...terus bersama Ust Idris ke surau Air Puteh ..yang ust seperti biasale bagi kuliah..yang aku nak buat apa...record dan pantau ada apa selepas khuliah..adoooh laksa lagi...macam tau tau aje aku selalunya ngok bila jumpa laksa..sendat semulale perut aku...dan seterusnya dari situ saya bersama Ust Idris terus ke Forum Merdeka disurau Taman Simpang..kupasan kupasan yang cukup menarik disampaikan oleh Ust suhaimi(YDP)Abim Perak dan Ust Idris..berakhir sekitar jam 1115 malam..memang dah faham sgt apa program selepas itu..macam biasa le nak maintance perut aku..aku kontrol tahan tak masuk kedalam kawasan bahaya walau dipanggil 2kali oleh ajk surau tapi kena dgn sahabat saya ust Hamid..kalah le Yop..ust dok terusmenerus dok ajak aku masuk..apalagi..bersila panjangle yop//bihun goreng dengan cokkodok...aduh..akhirnya selesai sudah sekitar jam 12malam terus balik kerumah....aduh aduh aduh......maka kerana itu hari ini kena cover line sikit..berhati hati diJamuan Terbuka..he he he..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails