BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, April 28, 2010

WAYANG TERHEBAT..ABAD INI..1MALAYSIA..

cadangan tajuk:ONG ONG..KATAK DIBAWAH KANGKANG..KU

SPRM rayu keputusan bebas 2 bekas exco Perak
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan merayu keputusan Mahkamah Sesyen Ipoh yang telah membebaskan dua bekas ahli Exco kerajaan Perak bersama tiga individu lain daripada tuduhan rasuah Jumaat lalu.

Ketua Pesuruhjaya SPRM, Datuk Abu Kassim Mohamed, berkata bahagian perundangan dan pendakwaan akan menfail notis itu tidak lama lagi.

"Prosesnya belum selesai lagi sehingga mahkamah membuat keputusan di peringkat tertinggi barulah perkara itu diputuskan," katanya.

Abu Kassim berkata demikian kepada pemberita selepas menyerahkan laporan tahunan SPRM kepada Pengerusi Jawatankuasa Khas Mengenai Rasuah (JKMR), Datuk Seri Mohd Radzi Sheikh Ahmad, di Bangunan Parlimen di Kuala Lumpur hari ini.

Dua bekas ahli Exco terbabit ialah Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Changkat Jering, Kapten (B) Mohd Osman Jailu, 59, dan Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi, 54.
malei nak copy semua..kalau rasa nak baca ..klikdisini..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails