BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, March 1, 2011

Berbagai cara DAJJAL..mempromosikan diri..hi hi..jangan terpedaya...

ini helah dan taktik dajjal untuk menarik sokong rakyat Libya..jangan terpedaya....berhati hati..

AS tawar bantuan


LEPAS GERAM...orang ramai mengoyakkan poster Gaddafi ketika membantah kekejaman pemimpin Libya itu di Zawiyah, semalam. Bandar itu kini dikuasai penentang kerajaan.
LEPAS GERAM...orang ramai mengoyakkan poster Gaddafi ketika membantah kekejaman pemimpin Libya itu di Zawiyah, semalam. Bandar itu kini dikuasai penentang kerajaan.

WASHINGTON: Amerika Syarikat mengumumkan kesediaannya menawarkan ‘sebarang bantuan’ kepada rakyat Libya yang kini gigih menumbangkan rejim Muammar Gaddafi.

Ketika penentang kerajaan menguasai beberapa bandar di barat Libya, Setiausaha Negara AS, Hillary Clinton, menyertai desakan pemimpin lain dunia, termasuk Barack Obama, menggesa Gaddafi berundur.


“Kita baru saja memulakan proses menyingkirkan Gaddafi.

“Mula-mula, kita perlu melihat rejimnya berakhir dan tiada lagi pertumpahan darah,” katanya Menurut Hillary, Washington tidak sabar melihat Gaddafi disingkirkan daripada kedudukannya sebagai pemimpin Libya secepat mungkin.


Kenyataan itu dibuat ketika Hillary bersedia menghadiri mesyuarat peringkat menteri di Suruhanjaya Tinggi Hak Asasi Manusia Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu semalam.


Pada pertemuan itu, dia dijadual mengadakan rundingan dua hala dengan rakan sejawatnya dari negara lain mengenai Libya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails