BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, March 26, 2010

Pengumuman Penting..SPR..?


oleh kerana
ahli parlimen Hulu Selangor, Datuk Zainal Abidin Ahmad di Takrifkan mati mengejut,jadi SPR UBn memutuskan Pilihan raya kecil Tidak Perlu diadakan sekarang..hah haha ?
ada betoi ke cerita ini...lebih dari itu pun SPRUBN boleh buat...
Pengarah SPRUBNm mengarahkan mana-mana wakil Rakyat Khasnya dari PR yang ingin Mati perlu memohon Permit Kematian dari UBN sebelum mereka Mati..hahaha hahaha haha macam ini boleh jadike???.
PeeeeM,selaku Ketua 1negara menyokong Penuh kenyataan Pengarah SPRUBN dan berjanji yang Ahli parlimen hulu Selangor akan hadir keParlimen dan sijil kematian beliau akan ditarik balik...TUUUUUDIIIIIIIAAAA..hahaha hhhhhhhhhhhaaaaaa...?????..

kita perlu bertindak sedimikian demi menyelamatkan WANG RAKYAT..kerana kroni kroni kami kekurang wang untuk disonglap tambah PeeeeeeM kesayangan Katak-katak sealam Negaraku..haaaaaa.haaaaaa.....?




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails