BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, December 29, 2010

bukan setakat Kelayakan..mmg sah jadi baruahhh UMNOBN..

DEMO PULAK..lagi Rakyat Selangor...depan pejabat SUK..minta simalaun ini belah..dari SUK...?
Kelayakan Khusrin jadi SUK S'gor dipertikai

Kelayakan Datuk Khusrin Munawi sebagai setiausaha kerajaan (SUK) negeri Selangor yang baru mula dipertikaikan, antaranya ekoran 'kontroversi' yang melingkarinya.

Menurut Pengarah Komunikasi PKR Nik Nazmi Nik Ahmad, sikap Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) "yang seolah-olah ingin sabotaj" kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor selama ini hendaklah dimabil kira.

Antaranya, dakwa Nik Nazmi, Khusrin terlibat melobi supaya program Umno dijalankan di sebuah masjid di Taman Medan Ramadan lepas serta "engkar" keputusan Majlis Fatwa Kebangsaan dengan menimbulkan kontroversi lawatan Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching ke Surau al-Huda, Kajang.

"Sebelum itu Khusrin 'menempa nama' dengan kes penangkapan bekas mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin dalm majlis yang turut dihadiri wakil rakyat Pakatan.

"Adakah individu yang sanggup menjadi perkakas politik dan mempermainkan sentimen agama layak menjadi Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor?" soal Nik Nazmi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails