BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, December 24, 2010

DS Nizar di Bukit Gantang..23hb dis

Bermula...Pukul 5 petang hingga jam12.30 tengah malam..saya bersama YB DS Nizar dalam Program lawatan ,ziarah dan ceramah dikawasan Parlimen beliau Bukit gantang.
Petang dalam Program Bantuan Penduduk Miskin anjuran Pas cawangan Kg Kurnia dan Pas KG Pak Dollah.
seramai 244 orang penduduk dari semua golongan tanpa mengira bangsa dan fahaman Politik diberi sumbangan mengikut kadar yang berpatutan.
Sekalunga Tahniah diatas Insiatif Khusus bagi Pengarah Program Tuan Yahya sidik dan seluruh Ajk Beliau yang telah bertungkus lumus ..dari mencari dana sehingga menjayakan Program Bantuan sempena Hijaratul Rasul.


YB DS Nizar dijemput Khas untuk Program Bantuan ini..



selesai dari program KG Kurnia ...soalt maghrib dan Khuliah Maghrib disurau Jelapang .


dari Jelapang ..DS Nizar dan Rombongan bergegas ke Kuala trong utk ziarah sebuah keluarga cina yang kematian Ketua keluarga mereka.Ketibaan kami mendapat sambutan dan penghormataan yang amat baik..dan saya sendiri..hairan...majlis kematian keluarga cina menerima kami dengan sebegitu baik sekali.

selesai ziarah ..kami terus kemabli ke Kg Tengah..Program ceramah..dengan Penceramah pertama YB Khalil Idham Lim.
HANYA ALLAH YANG DAPAT MEMBALAS JASA DAN KERINGAT MU..KHAS BUAT ANGGOTA UNIT AMAL...yang sentiasa bersiap sedia menjalankan sebarang tugas-tugas Jemaah,kemasyarakatan tanpa mengharapkan sebarang upah atau nama.dengan tema "BERAMAL KERANA ALLAH"..Takhbir....

ceramah disampaikan Ds Nizar..selaku Penceramah Utama..

Lagi Gambar Program Ds Nizar 23hb difacebook:klik disini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails