BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, December 9, 2010

T,Menteri melenting..dipanggil Penjual Ubat

bERITA SEBELUM INI KLIK DISINI

satu Perjumpaan diPejabat Biro Pengaduan Awam dengan dihadiri oleh T.Menteri T.Murugiah telah diadakan pagi tadi ..9hb dis jam10.00pagi.Berkenaan kes aduan Penduduk Kg Batu 14 bau busuk hasil dari kilang membuat Baja Tahi Ayam di Dun Trong..(ruj kisah sebelum ini)..saya turut hadir bersama penduduk.

Masuk saja dewan tertutup.. si T.menteri melenting kerana ada tuduhan-tuduhan penduduk dan blogger menuduh beliau sebagai seorang Penjual Ubat...senyum sinis aje teman..
kata beliau:saya ikhlas memberi cadangan kepada taukeh kilang itu dia pun rakyat malaysia juga.

ana:betul juga kata beliau..tapi apake ceritanya..beliau sebagai seorang T/Menteri yang menerima aduan dari orang ramai dan disahkan oleh Pemilik kilang bahawa tiada lesen yang dimiliki oleh beliau..apa lagi sepatutunya seorang menteri buat...mengarahkan pihak berwajib menutup kilang itu serta merta sementera menunggu hasil siasatan..itu yang sepatutunya dia buat.....mmg akan disokong 100% oleh penduduk kecuali taukeh kilang..ini tidak..disyorkan pulak UBAT tahan bau..mana tak orang kata.dia sebagai penjual ubat tahan BAU..ha haha.?

dalam laporan pejabat kesihatan ..lagi hebat..pejabat kesihatan mengatakan bau berpunca dari kawasan sebelah kedai minyak.....taik minyak ko orang..saya dan ramai lagi masuk sampai kedalam kilang itu....bau busuknya dari tahi ayam yang dikumpul kat kilang...ini pejabat kesihatan boleh bagi laporan..baunya berpunca dari tempat membasuh lori kat sebelah BHP...aduh aduh..pegawai pening atau berat Poket?...lu orang sendiri agakle..

cuma pihak alam sekitar memberikan sehingga 25hb dis untuk mengikut garis panduan atau diambil tindakan......yang lain-lain semacam berat sebelah aje......itule dia k`jaan yang mendahulukan Rakyat 1malaysia..

selebihnya...semua macam sipandikar amin..siyang dituduh tidak diberi peluang bercakap,simenuduh lagi ..tak dibenarkan cakap apa-apa..semua 100% hasil laporan jabatan...keputusan hanya perpandu kepada laporan 100% kata beliau..walau pun beliau sendiri telah melawat kilang itu....ini dia negara aku 1malaysia.....


sebagai hakim atau pengerusi



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails