BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, November 19, 2011

AKHIRNYA....................................?

'SETELAH DISIASAT DENGAN PENUH TELITI akhirnya Kita dapati tiada sebarang eleman Penyelewang'..yang hangpa dok kalut dan seronok sangat ,bila JSJK umum akan siasat KENAPA...kan seperti biasa dan arahan ikut skrip..AKHIRNYA....dot dot dot dot...sudah tau maaaaa.

Polis siasat Pusat Fidlot Nasional

INILAH Pusat Fidlot Nasional di Gemas, Negeri Sembilan yang menimbulkan kontroversi apabila dikaitkan dengan pembelian kondominium bernilai RM9.8 juta di Kuala Lumpur.

KUALA LUMPUR - Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman telah memulakan siasatan termasuk kemungkinan wujudnya elemen pecah amanah atau penipuan berhubung pembelian kondominium mewah bernilai RM9.8 juta yang dikatakan menggunakan dana Pusat Fidlot Nasional (NFC).

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar yang mengesahkan perkara itu semalam berkata, pasukan siasatan akan memanggil mana-mana individu yang terlibat dalam masa terdekat bagi membantu siasatan.

Beliau berkata, siasatan awal sudah pun dimulakan dan ketika ini kes tersebut sedang diteliti oleh Pengarah JSJK, Datuk Syed Ismail Syed Azizan dan pasukannya.

"Kita baru dapat laporan daripada SPRM semalam (kelmarin). Pengarah JSJK dan pasukannya sedang meneliti laporan... (tengok) apa kesalahan dia, adakah CBT (pecah amanah), penipuan dan sebagainya," katanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails