BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Wednesday, November 16, 2011

Memang dah tahu lama dah..

SOALNYA SIAPA YG TAK MAU GUNA DAKWAT KEKAL DAN BAGI MACAM MACAM ALASAN.DAN KENAPA..?ADAKAH SEBAB TAKLEH NAK GUNDI LEBIH DARI SEKALI..!
PSC: Tiada halangan bagi guna dakwat kekal

Tiada halangan bagi melaksanakan penggunaan dakwat kekal pada pilihan raya umum akan datang, kata pengerusi, Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen (PSC) berhubung pembaharuan sistem pilihan raya di negara, Datuk Seri Maxmus Ongkili.

NONEMenurutnya, peguam negara Tan Sri Abdul Gani Patail hari ini memberitahunya, perkara itu cukup sekadar pindaan pada peraturan pilihan raya tanpa perlu meminda perlembagaan.

“Beliau jelaskan, ini boleh dilakukan melalui dua cara, iaitu meminda peraturan ataupun perlembagaan,” kata Maximus kepada wartawan selepas mempengerusikan jawatankuasa itu.

3 comments:

ahlee said...

Ketua Dewan Ulama Pas Perlis melakukan hubungan Seks diluar Tabii

10:11 AM SUNGAI RAPAT ONLINE 1 comment


Ketua Dewan Ulama Pas, Perlis didakwa Mendera Isterinya. 10 Tahun Kahwin Isteri Hanya Diberi Nafkah RM300 Dan Pernah Dipukul.



Setakat ini tidak ada sebarang kenyataan dari Dewan Muslimat yang dahulu mempertahankan kaum hawa.


Difahamkan Ketua Dewan Ulamak Pas Abdul Rashid Rahman, 59 selalu melakukan hubungan secara kasar dan diluar tabii, Inilah yang menyebabkan isterinya tidak tahan didera.

Isterinya juga seorang ustazah yang mendakwa hanya menerima nafkah RM300 daripada suaminya, Abdul Rashid Rahman, 59, yang juga Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, sepanjang 10 tahun mendirikan rumah tangga.

Dakwaan itu dibuat Siti Rosmala Mohamed, 37, di hadapan Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah, pada hari pertama perbicaraan kes tuntutan fasakh yang difailkannya, semalam. Menurut Siti Rosmala lagi, nafkah RM300 itu diterima pada bulan pertama iaitu September 1999 dan tiada lagi nafkah sehingga hari ini.

Tidak cukup dengan itu Abdul Rashid juga dituduh mendera Isterinya ketika melakukan hubungan suami seks.

bijan said...

Abd Rashid tidak terlibat Dewan Ulama PAS Perlis
Written by Bashir Ishak
KANGAR, 25 Feb: PAS Perlis menafikan pembabitan mantan Ketua Dewan Ulama PAS negeri, Ustaz Abd Rashid Abd Rahman dalam jawatankuasa parti itu sepertimana yang dilaporkan dalam Berita Harian hari ini.
Laporan tersebut dimuatkan pada seksyen Nasional akhbar berkenaan hari ini dengan tajuk "Hakim nasihat Ketua Dewan Ulama PAS Perlis: Selesaikan kes tuntutan hak jaga tiga anak secara sulh".

Menurut Pengarah Perhubungan Awam PAS Perlis, Hairy Hashim, laporan akhbar tersebut adalah tidak tepat memandangkan Abd Rashid sudah tidak lagi memegang jawatan sebagai Ketua Dewan Ulama PAS Perlis.

"Ustaz Abd Rahid telah mengemukakan surat perletakan jawatan beliau pada bulan Julai lalu. Badan Perhubungan PAS Perlis yang bermesyuarat pada 21 Julai memutuskan bahawa permohonan beliau ditangguhkan sehingga ke mesyuarat Jawatankuasa Harian PAS Perlis berikutnya.

"Mesyuarat Badan Perhubungan PAS Perlis yang diadakan pada bulan Disember lalu telah dimaklumkan bahawa perletakan jawatan beliau telah dipersetujui.

"Jawatan Ketua Dewan Ulama PAS Perlis kini dipangku oleh Naib Ketua, Ustaz Salleh Adam (gambar)," jelasnya.

Untuk itu, PAS Perlis meminta pihak yang terbabit membuat pembetulan yang sewajarnya bagi mengelakkan sebarang fitnah dan kekeliruan
itu cerita dulu..bekas ketua baru betul..dia letak jawatan sebab ada masyuk le kot..hi

bijan said...

25 feb..dah nak masuk...10bulan hampir setahun...sampai bekas pun di kata ketua dewan ulama..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails