BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, November 29, 2011

wanita Bogel..nasib baik teman..!




dibuatnya yg bogel tu ..Lembu..kacau YOP....diberak merata rata takkan nak tunggu siMenteri utk bersihkan nya yop...tul tak...dunia semakin haru..manusia berbogel Lembu berpakaian.Manusia diPondok Lembu di Kondo..haruuu

Seorang wanita muda yang berbogel dilihat berjalan sepanjang jalan yang 
sesak di Queen's Road Central pada pukul 6:00 petang selama kira-kira 10 minit sebelum dia diberkas ke dalam sebuah kereta peronda Polis.


Oriental Daily melaporkan, pada mulanya, wanita berusia 23 tahun itu yang hanya dikenali sebagai Miss Li dilihat sedang berbual dengan ayahnya melalui sebuah telefon bimbit di depan sebuah pusat hiburan.

Dia kemudiannya menjadi gelisah dan terus menghempas telefon yang dipegangnya ke arah lantai.

Dia bertindak lebih ganas selepas itu apabila menyerang seorang wanita yang sedang mengedarkan risalah iklan berhampiran dengan menghentak kepala wanita itu ke dinding.

Wanita yang diserang itu menjerit-jerit meminta pertolongan.

Hal itu menarik perhatian beberapa pengawal keselamatan di bangunan berhampiran. Mereka bergegas untuk menghentikan tindakan Miss Li sertamenghubungi polis.

Sebaik sahaja Miss Li mendengar polis sudah dihubungi, reaksinya mula berubahdan dia mula menanggalkan pakaiannya satu persatu dari baju, bra, jeans dan seluar dalam serta kasut dan stokin yang dipakainya.

Dia dilihat mencampakkan semua pakaiannya di tepi jalan, dan terus berjalan ke arah pawagam berhampiran.

Tindakannya itu membuatkan orang ramai yang melalui kawasan itu memberhentikan kenderaan untuk menyaksikan tindakannya itu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails