BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, December 12, 2009

semalam.....Gajah Mati..Langgar..Pokok sena.


Naib khadi(tok Imam..bersama pengantin..

11.12.09.Jumaat saya bersama sahabat membawa rombongan pengantin .
Pengantin lelaki safian dari Kg Tengku Menteri Kuala sepetang,bertemu Jodoh di Kedah.Kg Tualang Selatan selepas Pendang dalam Parlimen Pokok Sena.
Solat Jumaat diMasjid Daerah Pendang.selepas itu kami bertolak menuju ke Masjid Tualang Selatan tempat dimana majlis Akad Nikah akan diadakan pada jam 3.30 petang.
Kami bergerak menuju Masjid tersebut,macam lah pandai sangat dan tahu tempat tersebut,pusing punya pusing nampak macam-macam papan tanda.
diantar yang sempat saya ingat GajahMati,Langgar,PokokSena.maka jadi lah Gajahmati Langgar Pokok Sena.

Selepas majlis itu, menuju kerumah pengantin perempuan masuk tebuk Kg tualang selatan rumah pengantin berhadapan dengan Bangunan Kemas....nampak gaya nya pengantin lelaki kena betul-betul Kemas diri untuk menghadapi situasi sekeliling..kalau tidak takberkemas lah sisafian....

Paksu Budak ini yang menikah sampai ke kg Cakap siam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails