BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, May 21, 2010

Berasap Jubur samyyyy..ayyyoopa.

berasap looo annne samy...kasi keluar pegi main dam dgn itu madey...apa lagi lu mau..duit berkontena..harta sampai lupa tempat..lagi tarak cukupke anne..jgn sampai itu sivaji.taji lu punya punggung maaa...nanti harta lesap punggung berasap...

Anggota CWC pula desak Samy Vellu letak jawatan

May 21, 2010

KUALA LUMPUR, 21 Mei — Sehari selepas Presiden MIC menggunakan kuasanya memecat pemimpin Pemuda parti itu, anggota Jawatankuasa Kerja Pusat K.P. Samy pula mendesak beliau meletak jawatan tahun ini demi kepentingan masyarakat.

Beliau berkata MIC memerlukan satu perubahan segera dalam parti untuk menyelamatkan kepentingan masyarakat India.

Ditanya kenapa presiden itu patut meletak jawatan sekarang, beliau seorang anggota yang lantang mengkritik Samy Vellu berkata presiden itu sudah cukup lama berkhidmat dengan parti.

“Kita (parti) akan mendapatkan kaum India untuk bersatu semula selepas beliau meletak jawatan,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Malahan, anggota CWC itu berkata masyarakat India telah menolak kedua-dua presiden dan timbalannya Datuk G.Palanivel seperti yang dibuktikan pada pilihan raya umum 2008, di mana parti itu tewas teruk.

“Beliau sepatutnya sudah mendapat mesej itu daripada masyarakat India.

Two more join anti-Samy Vellu fray

Beliau mestilah memberi laluan kepada orang lain bagi memastikan parti itu boleh kekal,” kata Samy dipetik Bernama.

Katanya beliau membantah hasrat presiden parti itu yang ingin meletak jawatan dalam masa lapan atau sembilan bulan sebelum tempoh kepimpinannya berakhir pada Mei, 2012.

Samy Vellu, 74, dipilih semula untuk penggal kesembilan pada tahun lepas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails