BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, May 1, 2010

Ini sudah Kes Berat. DAULAT TUANKU....!

Pihak Polis akan membuka kertas siasatan.Jangan Politikkan isu ini.Pihak Polis juga mengalu-galukan mana -mana saksi berhubung dgn kes ini.Semua hendakkan keadilan kita akan siasat secara adil.

Pihak polis memberi amaran keras kepada mana-mana individu atau parti politik yang cuba mempolitikkan Isu ini.
selepas seminggu:DPP mengarahkan untuk menyiasat lebih lanjut dan terperinci..
(seperti biasa..teh tarik satu..Roti banjir kuah campur taruh atas).


lamakelamaan kita semua serupa ..ditipu hidup hidup oleh UMNOBN..hahah hhak hahak hakak padan muka sesiapa yang sokong UMNOBN..

Pengawal peribadi pemangku Raja Kelantan ditembak

01/05/2010 11:06am

KOTA BHARU 1 Mei - Seorang pengawal peribadi kepada pemangku Raja Kelantan, Tengku Mohamad Faris Petra cedera parah ditembak di dada semasa berada di Palekpang pada pukul 12.25 tengah malam tadi.

Beliau kini sedang dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Raja Perempuan Zainab II bagaimanapun dilaporkan berada dalam keadaan stabil.

Difahamkan pengawal peribadi tersebut adalah pesara tentera yang dilantik secara kontrak dan dalam perjalanan pulang ke rumahnya dari Kota Bharu ke Tumpat.

Pengelola Istana Diraja Kelantan, Datuk Abdul Halim Hamad ketika dihubungi Utusan Malaysia mengesahkan kejadian tersebut. - Utusan

adalah ini satu ugutan ekoran krisis dalam Istana Kelantan..??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails