BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, May 3, 2010

tangan siapa Pulak gatal ni......

apa hal pulak dah ni...ehhhh..manusia bertangankan kera..
Van Pusat khidmat untuk kegunaan Pejabat ahli parlimen bukit Gantang,diconteng di-gambar muka Hj Nizar.Tangan monyet ini pi tambah misai,dicontengnya gigi dan diletaknya Poddu kat Dahi pada Gambar ahli parlimen.
Kejadian disedari oleh seorang petugas Parlimen Pagi tadi 3-mei sekitar jam 10.00 pagi semasa beliau hendak ke pekan simpang.
Laporan Polis telah dibuat di Balai polis Simpang sekitar jam 12.40 t/hari tadi.

laaa manusia manusia apa yang marah sangat kat gambar Hj Nizar itu,jangan jadi Pondan macam ini..ini ke hasil didikan ibubapa atau pemimpin kamu selama ini..kalau ada yang tak puas hati terus buat aduan kat pejabat..pegawainya sedia mendengar dan menyelesaikannya...Tapi aku rasa ini bukan soal tak puas hati..mungkin soal terpikat dengan wajah Hj Nizar yang ceria selalu tak? ..haha haha hahahah haha ada hati le kut..?


laporan polis dibuat ....

ada janggut takde Misai..ini tangan kera sudah tambah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails