BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, April 17, 2010

Aku baru balik dari HS..

Seperti yang telah diketahui..semua:SPR mengumumkan 4 orang calon layak bertanding. Datuk Zaid Ibrahim (PKR), P.Kamalanathan (BN), dan dua orang calon Bebas, VS Chandran dan Johan Mohd Diah.(tapi diaumum dari bawah dulu..suspen juga..calon PR last sekali)..
aku siarkan Gambar dari Kamera cabuk ku...nanti saya uploadkan slide..kala0-kalo ada muka hensem hangpa ..ambil aje..
Komen saya:seperti biasa POLISI masih lagi dibayar gaji oleh UMNOBN ke?...bila pulak kerajaan nak bayar..
ada sedikit pergaduhan disekitar masjid Jamek..KK..dah UMNO tak solat..dibalingnya..batu dan kayu kearah..pengunjung sekitar dalam Masjid...atas arahan KeraJalanan Mereka Kut?...sebagai Provakasi..diantara yang tercedera ada seorang Ahli DAP...takle sampai nasi keluar kat luka dia...sikit aje..tapi berdarah juga...
Cina masuk dalam kawasan masjid untuk mendapatkan Perlindungan Kera-kera UMNO baling batu kat dia...cilako ke idak perangai puak ini...sendiri Jawab le...


banner...kamalanathan saudara samy...?

Datuk zaid..selepas solat subuh..

sedang solat..Masjid penuh..mungkin tercatit sejarah Masjid Jamek KK..jemaah solat subuh..hampir-hampir penuh..

Datuk zaid...

lepas ini saya uploadkan lainlain gambar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails