BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, April 20, 2010

NAK LETAK UTK...LAGI SI AMOI TU TAKMAU...TRAJEDI HITAM..BOOOM

Hisham: Alasan Pornthip tak munasabah
(AWW AWW AWWU)..NAK LETAK UTK...aueeee bahaya tu..sejarah c4menceritakan.....patut siamoi ni tak mau...datang malaya..

UTK di biliknya

"Beliau akan dijemput dengan kenderaan polis di lapangan terbang sebelum dibawa ke tribunal dan kita juga akan tempatkan anggota Unit Tindakan Khas (UTK) di biliknya. Kita akan pastikan beliau selamat balik ke Thailand," katanya kepada pemberita di Pameran dan Persidangan Pertahanan Perkhidmatan Asia (DSA2010) di Kuala Lumpur hari ini.

Beliau berkata dakwaan bahawa jaminan keselamatan yang diberi terhadap Pornthip bersyarat adalah tidak benar memandangkan keselamatan setiap individu yang memasuki Malaysia dilindungi tanpa mengira status kerakyatan masing-masing.

"Saya tidak letak sebarang syarat, jika beliau benar-benar tidak mahu datang maka soal keselamatan bukanlah penyebabnya, hanya beliau seorang yang tahu.

"Kita cuma minta beliau membuktikan dakwaan kononnya beliau telah menerima tekanan dan bimbang dengan keselamatan dirinya hingga menarik diri daripada memberi keterangan pada inkues supaya kita dapat jalankan siasatan," katanya.

- Bernama



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails