BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, April 22, 2010

sekolah..dan gangsterisem.


ong mooi ..lebam ditenguk dan mengadu kebas pinggang ke bawah dibawah kehospital..

sekolah dan gangfight dan macam jadi sebati sejak akhir akhir ini.
Dalam kawasan Parlimen bukit Gantang terdapat 2 buah sekolah yang cukup aktif dengan kes pergaduhan.
..satu di simpang dan satu lagi di Matang,selalu sangat kes-kes bergaduh diantara Murid-murid sekolah,ada juga kes pergaduhan Budak sekolah yang melibatkan orang Luar...selalunya diimport oleh pelajar-pelajar sekolah...untuk memukul rakan sekolah yang bermasaalah dengan kumpulan mereka.

22hb sekitar jam 2t/hari satu lagi pergaduhan melibatkan seorang Murid Cina kelas peralihan dengan sekumpulan Pemuda-pemuda yang sedang menunggu diluar sekolah.
Dalam Lawatan saya ke sana bersama YDP PIBG selepas menerima maklumat ,pergaduhan ini melibatkan pekerja Kantin yang meminta sekumpulan pemuda samseng untuk memukul budak cina kerana tidak puashati dgn tindakan murid cina tempoh hari ,membaling garpu dikantin.

Apa semua ini...anak-anak melayu dididik dan siasuh menjadi SAMSENG...(Ketua Pemuda dia PUN SAMSENG..cuba rujuk gelagat dia diParlimen).
apa untungnya..wahai kerajaan dan kementerian Pelajaran..jika habis semua pemuda-pemuda Melayu menjadi SAMSENG..HANYA kerana untuk mengekalkan Kuasa UMNOBN....lantak kat rakyatle anak beranak rakyat nak jadi apa peduli apa kepada pimpinan UMNOBN..

Tambah lagi cikgu sekolah (bukan semua) yang bodoh dan tolol diberi Ijazah untuk mengajar sedang diri sendiri tak dapat membezakan yang mana benar dan salah...SOKONG SAMPAI kedalam kelambu si UMNO keparat ini...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails