BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, April 16, 2010

apa melalak..si YB .....ular


deyyy macci ada ingat ini ke?.....pasal itu takut sudah MARI KE...bn OTAK UDANG..PR otak bersih..jgn takut


Oleh G. Manimaran dan Adip Zalkapli

HULU SELANGOR, 13 April — Barisan Nasional (BN) mendakwa Pakatan Rakyat Selangor menyalahgunakan jentera pentadbiran kerajaan negeri dengan beroperasi dari Pejabat Daerah Hulu Selangor, sekali gus menimbulkan keraguan sikap berkecuali pegawai daerah yang kini bertindak sebagai pegawai pengurus pilihan raya kecil.

Selain meminta pentadbiran segera meninggalkan Pejabat Daerah Hulu Selangor, BN juga mahu Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menukar pegawai pengurus pilihan raya kecil, Nor Hisham Ahmad Dahalan yang juga merupakan Pegawai Daerah Hulu Selangor.

Ketika ditemui The Malaysian Insider di sini, Ketua Penerangan Wanita BN, Datuk Hamidah Osman berkata, pihaknya khuatir oleh kerana kerajaan negeri beroperasi dari premis Pejabat Daedah Hulu Selangor manakala pegawai daerah pula perlu mengendalikan urusan orang ramai, akan menimbulkan keraguan berhubung objektiviti peranan pegawai daerah sebagai wakil SPR mengurusan pilihan raya kecil.

"Jika Menteri Besar dan barisan exco beroperasi (dari Pejabat Daerah), bagaimana pegawai daerah boleh menjalankan tugas dengan sepenuhnya.

"Menteri besar tidak boleh berada di sana, kami percaya ia akan memberi tekanan... pegawai pengurus pilihan raya sebagai pentadbir harus bertindak berkecuali," kata Hamidah yang juga Ketua Penerangan Wanita Umno dan anggota Majlis Tertinggi Umno kepada The Malaysian Insider di sini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails