BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, April 15, 2010

Bila banggan berbicara..ini lah jadinya..!

soal benda ini.memang dah ada dalam Alquran dan banyak diajar oleh ustaz dan juga di sekolah-sekolah agama...Jgn Hampiri Zina...dan cara-cara menjaga aurat dan banyak lagi..tapi bila sibanggan nak tunjuk terror..maka nampak sangat kebodohan semula jadi mereka..nak kaji konon..kaji kepala bapak hangpa...atlast jadilah KeraJalanan..

Khairy: Pemuda BN cari kaedah tangani masalah buang bayi

KUALA LUMPUR, 14 April — Pemuda Barisan Nasional (BN) sedang mencari pendekatan baru bagi menangani isu pembuangan bayi menerusi program Makmal Pemuda BN, kata Pengerusinya Khairy Jamaluddin.

Katanya kajian makmal itu yang akan berakhir pada bulan Jun ini, terbahagi kepada empat bahagian kajian iaitu mengenai demokrasi dan perpaduan, kos sara hidup dan pekerjaan manakala isu pembuangan bayi pula termasuk di dalam bahagian pendidikan.

“Saya percaya isu pembuangan bayi ini adalah isu bersama dan saya harap kita jangan tutup minda apabila diberi pendekatan-pendekatan tertentu.

“Masyarakat harus sedar bahawa isu buang bayi timbul disebabkan pasangan masih belum bersedia ... ini kerana perkara itu jarang berlaku kepada ibu yang sudah berkahwin,” katanya kepada Bernama selepas menjadi tetamu program Hello Malaysia di Bernama TV malam tadi.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails