BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, April 11, 2010

Zahid..pesawat sukhoi....?

ini mesti kes kecewa dgn kes Hilang Enjin...??naik sukhoi ke Hulu Selangor ke?

1 comment:

Anonymous said...

Kalau jumpa Zahid di Hulu Selangor halau sahaja dia balik ke KL. Suruh dia selesaikan masalah di Kementerian Pertahanan dulu dan tak usah nak pandai pandai berkempen. Injin hilang masih tak dapat selesaikan dan nak buat cover up, Sukhoi bermasalah sampai sekarang tak caya pergi melawat Gong Kedak, Beli pesawat Mb339 tanpa injin-apa punya ngokkk, dengar kahabar di Gong Kedak tu mereka menipu dengan membuat kerja magic menghilangkan kereta fortune dan buat silap mata ganti dengan kereta curi, kalau tak percaya tanya Pegawai Memerintah Pengkalan, Macam macam masalah wahia Zahid Midi bahawasa nya kamu punya Panglima Angkatan Tentera juga adalah seorang bongok macam Zahid...abis camne nak pergi perang!!!!!!!!!!!
Woi!!! mana pergi injin F5E yang hilang tu, dengar khabar ada kat Dubai bersama anak Panglima Angkatan Tentera...betul ke? Takkan sarjan tu sahaja kena dakwa!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails