BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, August 9, 2010

orang temberang..kita MELOMPAT_LOMPAT menipu sekalilagi ..

Aisha akan jalani pembedahan

berita dari SINAR HARIAN..(AKHBAR DARI MALAYSIA..TELUS DAN TULUS.....HAHA AKHIRNYA kena kencing,,)berita sebenarnya dibawah.
LOS ANGELES – Bibi Aisha, 18, yang dikerat hidung dan telinga oleh komander militan Taliban di Afghanistan tahun lalu, kini berada di California Selatan untuk menjalani pembedahan pemulihan.

Dr Peter Grossman dari The Grossman Burn Foundation di Los Angeles berkata, Aisha tiba pada Khamis lalu dan kini tinggal bersama sebuah keluarga angkat.

"Saya akan bertemu Aisha untuk membincangkan pembedahan terbaik yang boleh dilakukan, sama ada menggunakan hidung prostetik atau menggunakan tisu daripada tubuhnya sendiri bagi kerja-kerja rekonstruksi hidung itu," kata pakar pembedahan plastik itu, kelmarin.
Aisha mendapat perhatian dunia sebaik wajahnya terpampang pada kulit majalah Time keluaran 9 Ogos 2010 serta dipaparkan kisah bagaimana hidung dan telinganya dipotong sebagai hukuman melarikan diri dari rumah suaminya berikutan penderaan dan keganasan domestik.

Aisha's nose and ears were cut off in 2009 as punishment for fleeing her husband's home. Photo / AP

LOS ANGELES - The disfigured Afghan teenager whose photo was featured on a Time magazine cover has arrived in California where a foundation has arranged for reconstructive surgery.

Bibi Aisha, 18, said her nose was cut off as punishment for running away from her violent husband.

Dr Peter Grossman, a plastic surgeon and co-director of the Grossman Burn Centers, will meet with Aisha to discuss her treatment, likely a prosthetic nose or a reconstruction of her nose with tissue from the rest of her body.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails