BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, July 2, 2010

Ada yang Padam..

ring ring ...jam 3.45 ptg,hello..salam,w,salam...sirr..ada adun BN padam ke hari ini..?
gitu le suara ditelefon..yang bertanya..?
aiii leee hang dapat berita mana?:aku
ada member gitau:tel
bila,adun mana..?:aku
entah le dengar ada adun BN Padam,itu aje...kena bersiap PRK ..le aku:tel
leeee hang ini mana punya berita le ini..ngarut aje...:aku
mana tau kot kot katak CJ padam ke..aritu heboh sakit cam nak mampus:tel
issss...ok le....salam:aku

masih lagi ada harapan dan doa.ditujukan kepada ADUN Lompat dari CJ.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails