BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, June 11, 2011

Perempuan DAJJAL..diPentas Changkat Jering..


Malam tadi dalam siri pendajjalan UMNOBN..penceramah yang paling hebat UMNOBN siDajjal UMNObn ..habis membongkarkan segala isi hati busuk dia.
Ucapan dajjal pada awalnya agak nampak ok sikit..tetapi lama kelamaan..semakin nyata dan terang..yang berucap diatas Pentas itu adalah Dajjal Pompuan membuat persembahan kembali selepas diam membisu selama 13 tahun..
adakah ke Patut digelarkan siMahdey itu SEBAGAI KHALIFAH...ha ha ha ah ..karipap bolehleh...dan tanpa segan silu dia boleh ajuk dan perli..Dato Nik Azizi mengenangkan SERBAN SEBAKUL...punyale dajjal simalaun ini..
dan lagi. sidajjal juga mengatakan apa perlunya dia menjelahajah seluruh negara kalau bukan kerana memperjuang bangsa ,agama dan negara..ha ha ha
Dan yang lucunya selalu dengan selang seli ditanya kepada hadirin ..percaya ke cakap saya ini..percaya le ini adalah kebenaraan..hi hih i.
maki DS ANWAR memang cukup kaw..dari mula hingga akhir walau apa sahaja ucapan simalaun ini..mesti disebut "DAJJAL ANWAR"..
Bukan setakat anwar habis isteri anwar wan azizah,anak anwar nurul ezzah,dan abangnya turut menjadi mangsa fitnah dan cemuhan siDAJJAL 1Malaysia ini..
Abang Mat sabu turut menjadi sasaran selain Tuan Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Hj Hadi ..
dalam pemerhatian saya yang menjadi mangsa nya adalah orang orang yang terlibat dalam Politik dan Pimpinan yang dianggap hebat samaada dari Pas ,Pkr atau Dap mesti menjadi sasaran...
Dari segi agama..dengan mudah siMalaun ini mengatakan ..bahawa Alllah selalu memenangkan dia selalunya dengan hanya baca surah Yassin sahaja Allah akan mempertahankan dia .macam dia cakap polis seramai 50 orang cuba memecahkan pintu pagar dengan segala kelengkapan tetapi gagal dan setelah mencuba hanpir 5 jam mereka mengambil tindakan untuk memanjat pagar itu...(kalau nak bohong pun biar berpadale oooi wahai simalaun) khik khik khik..tunggu le minah current diakhirat nanti..tengok nanti lubang kubur cukup atau tidak..tunggu dan lihat bumi sanggup untuk menerima jasad yang dihuni DAJJAL....?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails