BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, June 14, 2011

Rogol & Prono mainan UMNOBN dan Pencacai..


Sejak akhir akhir ini soal maruah telah dan sedang digadaikan di1malaysia..Pengedaran VCD Lucah dah menjadi macam satu acara penting dalam ceramah ceramah UMNOBN ,sekolah dan tempat awan turut dijadikan tempat taburan VCD Prono .
Laporan demi laporan kepada pihak keselamatan bertimbun tanpa sebarang tangkapan dan tindakan..Penjual VCD haram dan VCD Lucah dipasar pasar malam menjadi sasaran mereka diserbu ,ditangkap dan didakwa..tetapi pengedaran VCD Prono dalam ceramah UMNOPRONO dibiarkan bebas dan dengan kehadiran Polis seakan menjadi pelindung puak puak haram jadah.

Sumpah Laknat dijadikan senjata untuk menghalalkan cara puak puak ini dan berlaku sumpah laknat dengan kehadiran Polis dan siPenyangan VCD lucah diberikan kawalan ketat hinggakan baju kalis Peluru entah siapa punya dipakai siPenayang Video Lucah..kenapa tiada tangkapa semasa itu ...kerana adanya Kuasa Kuasa Ghaib yang disedari semua rakyat memberi arahan..

bebaru ini ugutan menculik dan rogol dah menjadi trend simalaun malaun ini..dari Nurul Izah anwar sekarang melarat pulak pada Ketua srikandi siti aisyah .
semalam dilaporkan siti aisyah menerima satu ugutan bunuh dan diselitkan ayat ayat menghina Islam..rogol seorang jangan dibawa kwn bersama kerana dlm Islam diperlukan 4 orang saksi..soo kalau buat kerja seorang tiada bukti dan tidak akan didakwa..kenapa perlu buat begini dah lah ugut pun salah ini pula mempersendakan Hukum Islam..takde ke sedikit pun perasaan malu atau gusar dengan ayat ayat demikian..

mengaku Pejuang Islam dan bangsa...bangsa mana yang mengajar untuk berkelakuan sebegini...adakah Bangsa Melayu mengajar demikian..?atau pimpinan Melayu yang kurang ajar mengajar ahli bawahan mereka demikian...
Tapi yang pasti Pimpinan kebangsaan semakin menjadi BANGSAT hanya semata mata untuk mengekalkan Kuasa mereka..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails