BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, June 18, 2011

Geng 'PARUPUKARI"mengamuk...diPJ...

Samseng mabuk buat perangai

PETALING JAYA - Penduduk di Flat Muniandy, Taman Petaling Utama di Jalan Klang Lama di sini kelmarin diselubungi ketakutan apabila kawasan itu tiba-tiba diserang sekumpulan sembilan lelaki bersenjatakan parang yang merosakkan 20 buah kereta penghuni.

Kejadian pukul 9 malam itu berlaku apabila penyerang didakwa bertindak memecahkan cermin kereta penduduk flat tersebut mengggunakan parang.

Difahamkan, kesemua penjenayah itu sedang mabuk berdasarkan sikap mereka ketika datang dalam keadaan terhoyong-hayang, merepek dan berbau arak.

Seorang penduduk yang enggan dikenali memberitahu, ketika kejadian, dia berada di dalam sebuah kedai makan sebelum bertempiaran lari masuk ke dalam rumah sebaik kawasan perumahan itu diserang.

Katanya, ketika melarikan diri, dia nampak sembilan lelaki bermotosikal dalam keadaan terhoyong-hayang melibas-libaskan parang ke arah cermin kereta penduduk sehingga pecah.

"Selepas beberapa minit saya keluar semula, saya mendapati mereka telah melarikan diri dan apabila diperiksa tidak kurang 20 buah kereta telah dirosakkan.

"Ketika menetak cermin, saya dengar mereka merepek seperti orang mabuk tetapi tidak tahu pula mengapa mereka bertindak sedemikian," ceritanya kepada Kosmo! di sini semalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails