BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, October 4, 2011

Al-Fatihah......

Takde le rombongan ke N9 Johol..sebab tempoh dah ekpired...tak mengapa....kita bertemu lagi diMedan PRU dan peluang terbuka utk PR jalankan tugas tugas melayani rakyat Johol..pepapun..jom kita sedekahkan Fatihah buat Allahyarham ...
ADUN Johol meninggal dunia

ADUN Johol, Negeri Sembilan, Datuk Roslan Md Yusof, meninggal dunia jam 4 pagi tadi.

Menurut Berita Harian Online, allahyarham dipercayai meninggal dunia akibat komplikasi paru-paru.

Jenazahnya dijadual dikebumikan di Johol selepas solat Zuhur nanti. NONESebelum ini, timbul spekulasi bahawa allahyarham mempunyai masalah kesihatan, sehingga pada 2009, Menteri Besar Negri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan terpaksa tampil membuat kenyataan bahawa Roslan, yang mewakili Umno itu telah meninggal dunia.

Menurut beliau, Roslan bercuti selama sebulan untuk menjalani rawatan fisioterapi di hospital selepas menderita akibat sakit tulang belakang kerana terjatuh semasa bermain badminton.

Tidak ada pilihan raya kecil akan diadakan kerana Dewan ungan Negeri telah melului tempoh dua pertiga daripada penggalnya. Kekosongan kerusi di Johol akan diisi pada pilihan raya umum akan datang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails