BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, October 9, 2011

Mustahil bagi "Anwar"

walaupun pakar mengatakan Mustahil Anwar meliwat saifool..tapi simaloun danpuak puak amno tetap dgn pendirian bahawa saifool diliwat..siapa punya kerja tu..?siapa yang lebih mengetahui ttg punggok saifool kalau bukan PieeM kita dan suami beliau..?

Pakar: Mustahil bagi Anwar meliwat kerana keadaannya

Perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim diberitahu, berdasarkan ujian ke atas ketua pembangkang itu dan keputusan imbasan MRI (Pengimejan Resonans Magnetik), adalah tidak mungkin bagi tertuduh meliwat.

Menurut pakar bedah ortopedik Dr Thomas Hoogland yang menyambung keterangannya hari ini, penilaiannya dibuat dengan mengambil kira usia Anwar.

"Bekalan darah adalah masalah utama apabila berlaku kerosakan kepada saraf...

"Apabila kita andaikan hubungan seksual, ia tidak mungkin boleh dilakukan.

"Berdasarkan pemeriksaan ke atas Anwar dan keputusan MRI, ini mustahil dilakukan (tindakan meliwat) kerana usianya," kata Hoogland.

Menjawab soalan Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, Hoogland berkata meskipun pembedahan dijalankan dan terdapat perubahaan, namun kerosakan pada akar saraf beliau masih belum pulih sepenuhnya.

Jelas pakar itu lagi, keadaan sakit tulang belakang yang dialaminya tidak membolehkannya membongkok dengan normal.

Saksi pembelaan itu juga berkata, Anwar tidak boleh menjalankan sebarang aktiviti yang memerlukan pergerakan badan yang kasar.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails