BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, October 11, 2011

Urusan Jual beli Mayat..dah pun bermula ke..?

lainle cerita diIndia ,cina atau negara negara yang padat penduduk..mayat selalunya menjadi barang dagangan untuk mendapatkan organ organ yg penting..nak sekarang 1malaysia pun dah nak mula ke business Mayat..?apa kata Menteri jaga Hospital..?

Mayat penjaja lesap dari hospital


ANGGOTA keluarga Hock Tseng menguruskan mayat mendiang yang ditinggalkan di sebuah tokong di Temiang, Seramban semalam.


SEREMBAN – Sebuah keluarga yang mahu menuntut mayat seorang ahli keluarga yang meninggal dunia di Hospital Tuanku Ja'afar Seremban (HTJ) di sini terkejut apabila mendapati mayat lelaki berkenaan telah dituntut oleh individu lain yang tidak dikenali.

Ahli keluarga terbabit, Andrew SK. Lim, 42, berkata, dia sampai ke HTJ semalam untuk menuntut mayat abangnya, Lim Hock Tseng, 51, yang meninggal dunia kelmarin selepas 10 hari dimasukkan ke hospital itu kerana sakit berkaitan paru-paru.

Andrew bersama beberapa ahli keluarga lain datang dari Johor dan Singapura selepas dimaklumkan oleh pihak HTJ mengenai kematian Hock Tseng pada pukul 8.30 pagi kelmarin.

Bagaimanapun, katanya, sebaik tiba di bilik mayat, dia terkejut kerana diberitahu oleh petugas di situ bahawa mayat abangnya sudah dituntut oleh seorang lelaki yang mendakwa sebagai abang kepada Hock Tseng.

“Seorang atendan di bilik mayat memberitahu seorang lelaki mengaku sebagai waris Hock Tseng dan menuntut mayat itu pada petang kelmarin.

“Lelaki itu menunjukkan kad pengenalannya yang mempunyai nama keluarga ‘Lim’ yang sama dengan nama keluarga saya,” kata Andrew ketika ditemui di sini semalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails