BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Friday, October 14, 2011

Mentaliti Kangkung pun layak jadi KPD...adoooh senangnya

SEJAK BILA PULAK WARGA ASING DIANJURKAN KURSUS KEUSAHAWANAN.?AIII APA NAK JADI NEGARA DAN RAKYAT 1MALAYSIA..?SEPATUTNYA PROGRAM PROGRAM YANG BAIK SEBEGITU ..RAKYAT TEMPATAN DIUTAMAKAN DAN APA KERJA KITA NAK DIDIK WARGA ASING DAN PATI..?AWATLE NEGARA DIA DAH TAK MAU KAT DIA KE..?TAPI.."SORRY TO SAYS THAT"....YANG INI PUN AHLI UMNO YANG MANGKAH AKAN PERCAYA DAN PERTAHANKAN HABIS HABISAN..

Polis Sepang nafi sindiket IC Desa Pinggiran
Polis menafikan dakwaan Pemuda PAS bahawa 240 warga asing yang menaiki sepuluh buah bas dari Johor kelmarin, dibawa ke Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) untuk mendapat taraf warganegara yang membolehkan mereka mengundi.

bangi resort foreigners citizenship 121011Ketua Polis Daerah Sepang Superintendan Imran Abdul Rahman ketika dihubungi semalam, mengesahkan menerima laporan berhubung perkara itu kelmarin, lapor Sinar Harian.

Bagaimanapun beliau berkata, selepas menjalankan siasatan didapati perkara itu tidak benar.

Maklumat yang kita peroleh menunjukkan semua warga asing itu berada di Desa Pinggiran Putra untuk menghadiri kursus keusahawanan.

“Mereka (warga asing) bukan dibawa untuk pergi ke JPN seperti yang didakwa oleh pihak terbabit,” katanya seperti dilaporkan harian berbahasa Melayu itu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails