BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Monday, October 10, 2011

UMNO takut sangat...Nanti ramai Pimpinan mereka Jadi macam ini..

HUDUD...8 takberkepala..pasal ini UMNO Juang tengah mampus nak halang HUDUD diMalaysia hatta diKelantan sekali..kalau terlaksana..Nanti ramai pimpinan mereka yg tak berkepala..

Lapan rakyat Bangladesh dipenggal di Arab Saudi dalam satu hari

Lapan warga Bangladesh telah dipenggal di ibu negara Saudi setelah didapati bersalah atas tuduhan melakukan rompakan dan pembunuhan, media tempatan mengatakan pada hari Sabtu (8 / 10), mengutip kenyataan kementerian dalam negeri.

Kementerian berkata, sejumlah lelaki yang dihukum pada Jumaat lalu adalah sebahagian daripada kumpulan 11 warga Bangladesh yang telah mencuri barang dari gudang setelah mengikat penjaganya, yang kemudian menyebabkan penjaga itu mati.

Tiga warga Bangladesh lain dijatuhi hukuman penjara yang tidak ditentukan jumlah tahun serta mendapat hukuman cambuk.

Kementerian juga mengumumkan hukuman keatas dua warga Saudi pada Jumaat, yang menjadikan jumlah pemenggalan untuk satu hari mencapai 10 orang, dan jumlah yang dipenggal telah mencapai 56 orang dalam tahun ini.
Diterjemah dari fiqhislam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails